Baka baka liten kaka!

Idag har jag baaaaaaakat! massor. Började med att göra iordning degen till gifflarna! Och så dela och kavla och fylla och rulla - sen var det dags för jäsning! Då började vi med de vita snöbollarna - smälta choklad, i med citron, kokos och sen rulla! När jag var färdig med det blev det Rocky road - hacka nötter, klippa marsmellows och dela dumla. Smälta chokladen och vända i det andra lite lät och sen in i kylen. Lagom till det hade även gifflarna gjort sitt i ugnen och allt de tog ungefär en timme och tio minuter. Godkänt?

Nu sitter jag här och vill inte riktigt sova, för jag vill inte att det ska vara sista dagen på praktiken! Buu, jag har nog haft sveriges tur som faktiskt trivits bra på alla de ställena jag varit på. Personalen har varit bra, barnen har varit bra och vi har kommit överens otroligt bra! Alltid lika tråkigt att lämna. Men, 53 dagar kvar till äventyr!

Sweet dreams!
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0