Bad day

Put a sock in it
Just stop running your mouth
Got my mind made up
I ain’t coming back again
No way, no way, no way, no way
Cause I’m so fed up
You got me messed up
If you hit me back up
Don't press your luck today, today
I'm blowing you away

--

Usch, har en riktigt dålig dag här faktiskt. Ingen lust med något, ingen motivation, när jag jobbade ville jag bara att jag skulle slutat(första gången) och jag önskade så innerligt att det faktiskt var någon här hemma som väntade. Som sagt, bara en usel dag. Egentligen ingen anledning alls. Bara sådär liksom.

Men fick en liten glad överaskning när jag satt här hemma och åt min matlåda - som jag förövrigt glömde ta med mig. Ett samtal från Jossan G i min klass! Var riktigt trevligt att få prata lite, även om jag inte vet ifall vi svarade på de frågorna som fanns!? Tack för det iaf, känner mig lite bättre!

Nu tänker jag se en film
Drömma mig bort en stund

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0