Another...

Another day, another night
Another time that just pass us by...
Another night sleeping alone
Another day waking up

Feeling like a new human.
The strong one
Selfconfident one
The one that belives in herself!

--

Blev en familjetur till marieberg! Det är väl aldrig fel egentligen? Gick först runt och tittade på tröjor åt lillebror! Han hittade två tillslut - väldigt fina. Sen fick han gå iväg med pappa och göra någonting annat medan mamma och jag gick runt och tittade lite åt henne, blev tillslut en tröja och leggins!

Pappa passade även på att köpa en webcam - så vi kan skypa när jag åkt till USA. Så denna kväll har gått ut på att jag fått fixa i ordning det! Det funkar kanon nu- Sen slängde jag mig i soffan och tittade lite på film med mamma och pappa! Sitter här nu och ska snart svara på ett mejl jag fått från min värdmamma!

Bara 56 dagar kvar nu!

Sweet dreams!
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0