Another night alone!

Sitter faktiskt inte hemma i min soffa ikväll!? Hör och häpnad - sitter i lillebrors soffa! Miffo piffo ligger här bredvid mig och sträcker på sig lite extra just nu. Sitter och tittar lite på ett college som min värdmamma rekommenderade! Det verkar helt underbart! Många olika aktiviteter och sånt! Nu ska jag bara komma på hur man söker! Haha. Krångligt!

Ska sova på denhär soffan inatt. Väntar på att mamma ska höra av sig så jag kan åka hem och packa lite grejer och sen åka tillbaka! Ta mig ett långt skönt bad tänkte jag! Färga håret också. Har precis fixat naglarna! Härlig lördagskväll. Sitter och skriver lite på en lista med saker som kan vara bra att ha med sig. Även sånt jag måste införskaffa! "Tidigt" säger vissa av er. Men tiden går fort, och jag vill vara förbered! 51 dagar kvar idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0