Another day...

has passed by...

With the curtains drawn
And a little last night on these sheets
So how come when I reach out my finger
It feels like more than distance between us

Åkte med mamma till hallsberg och hämtade pappa förut. Åkte riktigt sakta genom Blacksta för att titta på huser i backen som alltid har en massa julbelysning, lite amerikanskt sådär! Var väldigt fint i år! För övrigt så frös vi så att vi skakade hela vägen till "sannahed centrum"! Sjukt kallt!

Gjorde i ordning lite matlådor förut. Ruskigt duktig är jag. Kände för lite gamla minnen så jag satsade på helstekt kyckling, ris och den egna speciella cyrrysåsen. Det är sjukt vad jag saknar min första lägenhet. Den var mycket mysigare, mer ett hem. Stämningen - själva lägenheten - allt. Att göra om den som man ville ha den. Det mesta nya känns så himla stelt - vittvittvitt. Säger inte att det är fel, bara inte mig.

Men för att inte sväva förlångt längs memorie lane så går vi över till någonting annat! Min underbara, lilla och extremt älskade mormor gick i Pension idag! På julafton fyller hon alltså hela 65 år! Nu är det slut på knegandet. Och jag vet vem jag ska spendera tid med de där två veckorna mellan skolans slut och min avfärd! <3

Time to sleep.
Sweet dreams!
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0