Bleeding love

Hemma från turkiet, och ärligt talat vet jag inte vad jag ska säga, eller skriva. Tror att det enda jag får fram just nu är ?!"#@ och så skulle jag kunna fortsätta i en evighet men det ska ni inte behöva läsa om. My life my problem! Men brun är jag, och resan har varit en massa roligt också. en massa flörtande med "the crew!" haha :P

Men men, när man har glömt bort hur man simmar gäller det att hålla sig flytande! därför har jag planerat in en massa resande, sthlm, embjörk(?), tyskland gbg. Jag tänker inte vara rastlös en enda helg!nu jävlar. Så hoppas jag på ett riktigt bra möte den 15:e så att jag kan få komma på intervju och sedan ge mig iväg!

Veckan som kommer då:
Måndag - Skola, förbi myran och myggan(förskolor), mberg med molle och sedan en promenad!
Tisdag - ledig?! förgyll min dag?!
Onsdag - Heldag i skolan! kan aldrig slå fel. Kvällen bjuder på sprit och strömpis
Torsdag - bakfylla sedan biiiiiiil till västerås och hämta min fru!!! <3 ily
Fredag - spendera tid med min fru
Lördag - spendera tid med min fru, kvällen med storasyster, god mat, alkohol och skitssnack!
Söndag - Säga hejdå till min fru :( och baksmälla!

En helt okej vecka, har du tråkigt - FÖRGYLL min tisdag?! jag vill inte vara själv, för när jag är själv, då tänker jag för mycket!

Over and out -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0