Valborgsmässoafton!

Yes :) det är idag, Fredagen den 30 april :) Fredrik kom precis hem från jobbet och håller på att göra sig i ordning. Snart kommer DJ och hämtar upp och :) vi åker snålskjuts in till Adam och Simon i örebro :) blir väl lite trevligheter innan det är dags att åka hem inatt :P

I morgon blir det till att FLYTTA!! :D:D längtar, eller a, jag längter tills vi kommit i ordning om jag ska säga så :P ser inte fram emot att packa ur alla lådor, men ska försöka göra det så fort jag kan :) Ska bli skönt att bli örebroare :) och för att "fira" så bjuder Malin och Macke på mat på kvällen :)

men nu ska jag ta och packa ihop och sen ska vi åka :)
Laaater folks..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0