Seeegast i sverige!

YES! i am. lev med det. Nu är det slutet av April och ganska mycket har hänt sedan sist. Vi var ute på praktik med skolan, var på Myggan i kumla och stortrivdes. Och de gillade mig. Så jag har fått en heel del extrajobb. I LIKE! Dessutom är det enda förskolan i kumla som lagar sin mat själva, svingott!

Älskling har också hunnit med att fylla 20 :) min lilla pojk :P dock var ju en annan sjuk som en gris, hade influensan och magsjuka och jag vet inte allt i över en vecka :P Så jag missade Ullareds resan :'( men Fredrik och mamma handlade med en del grejer till mig så jag överlever :)

I övrigt så väntar tenta i skolan nästa vecka, och den 1:a maj så blir det äntligen FLYTT!!! In till örebro :) jättenära universitetet så nu ska jag försöka lägga ner lite hjärta och själ i mitt pluggande, för helt ärligt talat så är jag ÄCKLIGT skoltrött just nu. blir ju inte bättre av att fredrik får ut ungefär det dubbla varje månad när han jobbat. men, hoppas lithells ringer i morgon och säger att jag fått sommarjobb! lite pengar iaf!

Nu ska jag inte skriva mer. Lovade Malin att jag skulle gå ut och gå en sväng. Så de får det bli.
Laaaater folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0