When hell...

is gone i will come. Riktigt dålig dag idag. HAR NACKSPÄRR! kunde inte resa mig ur sängen i morse så lillebror fick komma och dra i mina armar :) haha, fuck, har väl kanske 70 graders vinkelmöjlighet från normala 180. från höger axel och nästan rakt fram :P inte riktigt. kommer bli roligt att plugga sen, läsa och skriva. K*K!

men men, Idag är iaf Fredrik Frisk :) han åkte och jobbade :P och i morgon är det någon manövergrej på hojen :P sen är det inte långt kvar till uppkörning :P aja, vi fick våra nya kläder igår också :P lite sugen på att se dem :) men det får vänta.

Nu har jag iaf bestämt vad jag ska ha på mig på Fredag. TRÅKIG JAG ÄR! Men sånt är livet. nu ska jag försöka ta mig ut till köket och se om jag lyckas få ner någonting i magen förutom vatten :) skulle vara gött.

later peps,

Kommentarer
Postat av: Malin

Har också hittat kläder, lånade av en kompis =) Krya på dig!

2009-09-16 @ 11:32:33
URL: http://ericssonmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0