Långpromenad

Japp, vi var ute och gick ett bra tag idag :) runt nere vid kumlasjön och vidare till "sjöparken" och tillbaka upp med lite omvägar :) skönt skönt var det :) så blev det lite mat och några små chipsbitar när vi kom hem sen somnade kosmo i mitt knä :) så jag har inte rört mig på kanske en och en halv timme :P börjar bli lite stelt och ajg måste snart på toa :P

ska väl lyckas fixa någonting att äta ikväll också :) mat i magen måste man ju ha. så ska jag gå iväg och se om det finns någon bra film att hyra, är lite tråkigt här helt själv?! och så ska jag fundera, massor! vara vaken länge ikväll och söka en massa VFU platser så jag har det gjort, skulle ju kännas bra, eller så skiter jag i allt, och gör mig ett riktigt varmt och mysigt bad :) hum, undra vad som lockar mest?

later peps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0