Kindly unspoken

Hemma från skolan. Magnus och jag fick godkänt på vårat ämne så på torsdag blir det skriva ett paper för heeela slanten. suck, men kommer nog gå väldigt bra tror jag. Vi brukar oftast tycka samma saker :P ska lägga mig och sova några minuter, fick inte allt för mycket sömn i natt.

Var med några tjejer hos Eckis igår. skitkul hade vi :) färgade håret och käkade pizza och fixade naglarna och massa :) allt för mycket skratt. och i morse körde jag pappa till tågstationen så han kunde åka till sthlm. och i morgon ska nog mamma åka dit. så, då är det bara jag och bror hemma. najs!

men nu tar jag täcket över huvudet och hoppas på lite sömn,
laater peps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0