Dont know anymore

ligger i mammas säng. Brukar göra det ibland när jag är själv. Bara för att det känns som förr. när man var liten. tittar upp i taket i mellanåt. bara är. bara jag och sessan hemma i huset. och ligger och leker med mina fötter. mycket kan roa de små djuren. Vingar av glas börjar på SF kanalen snart så ska se det :)

hämta fredrik lite senare. ikväll blir det tacos här med lillebror, Adde och joel. :) alltid lite trevligt med sällskap. Sen blir det nog inte mycket gjort. lite film och mys :) är helt slut så en lugn hemmakväll passar mig utmärkt :) precis som vanligt ;)

ett tillägg. haaaatar människor som inte kan släppa taget! snälla, det börjar bli pinsamt!

later peps.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0