dååålig...

uppdatering här tycker Eckis, så jag ska försöka skärpa mig lite, vet ju dock inte riktigt vad jag ska skriva om? liksom vill ju inte vara boooring som vissa andra människor som man känner? men, skolan idag. bara en vecka kvar till tentan! I'm dead. haha. ne ska plugga lite i morgon, och tvätta bilen ja!

Sen blir det åååååka till Sköllersta! :) halloweenparty. får hoppas jag mår bättre, annars ska jag agera Chaffis ;) det kan ju de "små"(snart tjugo) flickorna behöva ;) lördag då? kanske läsa lite? eller inte:P blikr nog att slappa! sen ska jag åka till Fredrik på kvällen :D <3

för övrigt så köpte vi en tv möbel idag:P haha, bara sådär. åkte till marieberg och hängde på låset :) och så bjöd han på mat :D kyckling bea och pommes ;D mums, och så prinssesbakelse till efterrätt :) i'm living the dream. men nu finns det inte så mycket mer vi kan inhandla utan att ha en lägenhet?! kan ju faktiskt vara bra att börja med det ibland :)

ne, nu ska jag slänga mig ner i soffan igen och se lite på tv,
hockey närmare bestämt :) kanske fixa ny header ikväll, dont like this one!
laaaaater peps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0