Nightmare!

Igår var jag ett nervvrak.!  Gick upp tidigt och var lite duktig, plockade undan och gjorde mig i ordning. Sen åkte jag iväg till tandläkaren. Fick bedövning och allt gick bra. Tills jag fick se tången! det var nog först då jag förstod vad det var som skulle hämda och jag fick panik, men, jag låg ju redan där så försent! tanden gled ju ur som ingenting, och allt var frid och fröjd.

Tills bedövningen släppte! skjut mig vad ont jag hade! och slutade det blöda? ja, sisådär fyra timmar senare! På kvällen när vi firade Elin gick mina tankar mest ut på att se till att allting som kom in i munnen fick förvaras på vänstersida, vilket inte alltid lyckades så bra. Aldrig igen! Kukvisdomständer rent utsagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0