Du vet när man tänker sådär...

Exakt, när man tänker sådär. Eller hur menar du?  Just nu kan jag nog inte svara på det själv. Det mesta är upp och ner. suck. Tänker tillbaka på när allting gick som på räls, när man hade sitt schema. Du vet, upp, skola, hem, träna, sova... Frågan är om man verkligen levde? på riktigt. Om jag säger att jag inte haft roligt så ljuger jag, men jag undrar om den kunde blivit annolunda?

Medan en annan trodde man levde livet som träningsnörd levde mina Mp vänner ett helt annat liv. Och se på mig idag? vilka är det som finns kvar? exakt. Ganska skrämmande att se tillbaka och inse att man bara var en del av spelet. inget annat. De folk inte verkar förstå är att det är svårt att växa upp, När man inte la det som prio ett längre, då platsade man inte längre in. That's life i guess.

I vilket fall som helst så går jag vidare nu. på fredag firar jag sex månader med pojken, du är underbar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0