Du vet det där..

Dagens inlägg har ingenting med mitt liv att göra! Just want to make a point here!

som hur man än försöker alltid kommer vid fel tillfällen. Suck, den som har mycket vill ha mer säger dem, men den som har inget men bara vill ha lite? den får ingenting alls. Jag måste fundera på vad jag vill... ja, det är väldigt ofta den meningen kommer upp. Det borde man gjort långt innan man påbörjade allting, iaf om du frågar mig. Dålig timing brukar det ju också vara på alla dåliga kommentarer. De kommer alltid innan man ska göra någonting viktigt, eller innan man ska göra någonting roligt. Typiskt, men, det är väl så det är meningen att det ska vara. vad vet jag?

Sen gillar jag ju att vi kallas oss vuxna, men löser problem som barn. Om man har någonting att berätta för någon, positivt som negativt tycker jag inte att det är speciellt "vuxet" att ta det via sms. Grown up people, nono. Ifall face to face är för långt, ja men va då i alla fall man/kvinna nog för att säga det via telefon! Vill vi ränkas som vuxna får vi fan bete oss därefter också!

that's all, for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0