Save it for the rain

Idag har det regnat = stort tack från mig och min bränna! :) har njutit lite :) och så har jag städat, eller, plockat lite kanske man ska säga :P sett en säsong Beverly Hills också, såklart :P och nu har jag fått reda på att Emma är tillbaka från sin resa :) så jag ska snart åka dit :) och sen ska jag hem, fortsätta plocka och fixa :)

studenten får mig tänka tillbaka på förra året, när det var ens egen tur, vad gammal man börjar bli, och hur folk inte är där de borde vara (host) som typ hemma i sverige!? :P lyssnar på Grövlan blandningen ;) haha, memories fron 9:th grade ;)  de va tider det, men nu, ska jag faktiskt bädda sängen ( typ nio timmar senare men ändå )


Don't miss me, remember me !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0