Break

Idag har det varit jääääätte sooligt. Och det tog jag och Fredrik vara på väldigt bra :p vi gick ut och sola och bada heela dagen :P va helt slut efter det :) men bränna det har jag fått det :P nu ligger jag i min säng och bara vill sova. Men först ringa Fredrik :)  veckan ska bli regnig vilket ger mig tid att stanna inne och städa lite :) ska färga håret :) och i morgon  kommer emma hem :D på torsdag åker jag till Fredrik och på fredag....

TAR ÄLSKLING STUDENTEN!!!

Grattis grattis grattis <3

Kommentarer
Postat av: matiillda

tack för tipset? har poolen på fallgatan 16 öppnat än+ kommer nog inte köpa årskort där iår för jag ska inte vara hemma.

2009-06-02 @ 17:28:11
URL: http://matiillda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0