dagen före dagen före den dagen!

Själv hemma, ovanligt? :P nej, fredrik jobbar jämt, så jag har inte bråttom att göra någonting :P ska fixa till mig lite sen gå och hämta diva :D promenad med henne, sen hem och baka pepparkakor :P massa med mys på det va :) och ikväll ska fredrik och jag fira jul, så det blir klä granen och äta någonting gott :) massa mys :) <3

jag åker till kumla i morgon :) ska fira jul hemma med mamma pappa och lillebror. Blir precis som det varit i ungefär 15 år nu :P Onsdagkväll kör vi minijulbord och mys hemma, Julafton blir hos Farmor och Juldagen hos Mormor :) sen på juldagskvällen åker jag hem igen :) yeah :)

ska nog tvätta sen, om tvättstugan blir ledig. Tycker det är lite konstigt att samma familj tänker tvätta tre dagar i sträck hela dagarna? så :P jag har tid att vänta :P Ne, fixa och sen gå och hämta hunden :)

lateeeer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0