Mardröm

Usch, vaknade kvart i sex, svettig och vettskrämd. var tvungen att ta en kalldusch för att lugna ner mig. jag hatar verkligen när det känns som om drömmarna är verklighet. Ännu mer när det känns som om det är någonting som kanske kan hända i verkligheten. Somna om var det inte frågan om, utan det blev att se på Gossip Girl. så nu är de också slut på avsnitt. Måste med andra ord hitta en ny hårddisk så jag kan börja leta efter någon ny att se på. kan dock inte sluta tänka på min dröm.

så, jag ska försöka gå upp och göra mig lite frukost tänkte jag. kanske börjar bli dags såhär sex timmar efter att jag vaknade om inte mer. och nu känner jag mig bara hopplös och vill ha ett samtal på min telefon. eller ett sms iaf. men det kommer väl någon gång under dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0