like a vision

Varför är man alltid uppe så hiiiiiimla länge för jämt, skulle nog ha så jävla mycket mer ork till saker om jag inte låg vid datorn hela tiden, så efter göteborg är det jag som ska se om jag inte kan fixa ihop min stationära dator igen :P annars ska jag flytta datorn till skrivbordet och använda mitt "databord" som skräpbort där jag ställer allting :P

i morgon blir det åka hem till Fredrik när han slutat :) käka lite gott och mysa hela kvällen långt! sen vakna ganska tidigt på lördag så man är beredd för att åka till GÖTEBORG! yeih, liseberg på lördagen och shopping på söndagen :) sen i veckan börjar PDI I och så ska vi åka till lillebrors lägenhet och mäta lite. Ja, lillebror ska flytta innan mig, han ska bo i kumla och för mig som söker i örebro är det tuuusen gånger svårare att få en lägenhet! därför blir jag kvar hemma någon månad till,

men nu sova, dream of a day on the way :) bye bye peps!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0