jag hatar

när man vaknar sjukt tidigt fast man inte behöver det. igår vaknade jag kvart i sju, och idag kvart över! VARFÖR?! skulle ju försöka sova länge idag ju :P och inte nog med att man vaknar tidigt, lägger mig för att försöka somna om, då börjar pappa dammsuga, när han äntligen slutar, då börjar mamma med hårblåsen, när jag sen är så himla nära på att somna kommer mamma och ska prata lite, SNARK! så, jag har många timmar att fördriva här, ska laga mig någonting
gott att äta tänkte jag :)

skulle varit smygstart på Coren ikväll med nollningen men då är man duktig och stannar hemma :P kanske kan bli svårt att köra i morgon annars :P eftersom det bara är jag som har körkort(massa pikar till er andra) nä skämt och sido :) jag gillar att köra bil, får vi se hur stadstrafiken går nu, :P gick ju bra sist :P

take care peps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0