Christmas Time

Julen närmar sig med stormande kliv, och innan jag ens vet ordet av kommer det vara den 23:e och jag kommer stå som ett fån utan ett enda paket att ge till någon. Suck, jag tror jag behöver hjälp. ne :) jag gillar julen, och jag hoppas jag varit så pass snäll i år så att någon kan skänka oss lite snö här nere på jorden iår. För det är de enda som saknas just nu. Allt annat ganska perfekt :)

Det jag saknar mest, är ett jobb, en riktig inkomst. Och att få flytta hemifrån. Komma bort, ta hand om sigsjälv typ. Städa för att jag vill inte för att någon har problem med att det ligger en strumpa på golvet. men :) det kommer :) i sinomtid :) nu ska jag fixa mig i ordning sen ska jag åka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0