Where I sleep

I’m from a generation undecided
I’m restless and I can’t help changing lanes
But in all the noise and the excitement,
you’re love is all that will remain
I’ve said all of my goodbyes to ego
I gambled all I got, there’s no plan B
It’s the first time that I’ve learnt to let go
It’s the only place I feel, only place I feel like me

Sitter i min provosoriska soffa och fixar lite nya listor att spela på jobbet - på något underligt sätt så tröttnar man så himla fort på låtarna. Kanske inte helt obegripligt när de spelas ca 9 timmar om dagen vecka ut och vecka in. Borde nog egentlige stå tvärt om där, men eftersom jag inte har ett bättre liv att ägna mig åt så får jag väl vara lite annolunda.

Är totalt slut i kroppen - och vad hände där egentligen? trodde man skulle vara piggare efter helgen? Aja, Hade planer på att spendera hela dagen i sängen med min gosiga tröja och några bra filmer. Den planen grusades totalt utav Emma&David som istället tog med mig på Bio! Efter säkert 30 minuters velande reserverade vi tillslut biljetter till nya Spiderman - helt klart sevärd! Sen gjorde jag mig lite mat, kände att det kanske var dags.

Nu börjar klockan dra iväg sådär som den bara kan göra för mig - bara 5,5 timmar tills klockan ringer! Men det är kort vecka på jobbet, och det är bara fem veckor kvar - sen har jag insett att jag har TVÅ(!?) veckors "arbetslöshet/ledighet" innan skolan drar igång den 3:e September. Blir specialpedagogik till hösten om det var någon som var intresserad utav att veta det!

Som sagt - jobbar bara till 14:00 denna vecka, så besök mottages gärna!
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0